28 Ocak 2011 Cuma

Tebrikler Sabahattin Oglago


Bugün Universiteler arası kış oyunlarının ilk gününü rus kanalında izlerken gözlerime inanamadım. Bizim bir sporcumuz 2,5 - 5 ve 7,5 km. de genelde önde giden kişi olduğunu görünce önce herhalde daha fazla kişi yarışmadı ondan bu sırada diye düşündüm. Ama yarışı daha bir dikkatle takip edince böyle olmadığını sporcumuzun gerçekten çok iyi bir performans sergilediğini rus spikerinde anlatımından anladık.

Yarışmayı 5.olarak tamamladı Sabahattin. 5. olması elbette bizim gibi kış sporlarına önem vermeyen ve bunu bir zengin sporu olarak gören bir ülke için çok bile fazla. Neden bunu söylüyorum, çünkü spor basınımızda yarış biteli 7 saat kadar olmuş olmasına rağmen detaylı bir haberi sadece NTVSpor.net adresinde bulabildim. Merak edenler habere buradan ulaşabilirler.

Maalesef Sabahattin bronz madalyayıda 28.8 salise saniye değil salise farkla kaçırdı.

İsmi başlıktada yazdığı gibi Sabahattin. Sebahattin'in nerede doğduğunu internette yaptığım kısa araştırmada bulamadım. Ama kendisi 1984 doğumlu yani şu anda 26 yaşında. Spor için orta bir yaş umarım kendisini bundan sonra daha fazla duyarız.

Futbolun tek spor olduğu bir ülkede kış sporunda bize böyle bir sonuç yaşattığın için sana çok teşekkür ederim Sabahattin. Umarım bundan sonra daha büyük başarılarla ismini duyarız. Duyarız derken eğer haberleri arayıpta bulabilirsek duyarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder