22 Mart 2011 Salı

CEV Şampiyonlar Ligi Final Four

Maalesef geçtiğimiz haftasonu Futbolda yaşadığmız sevinçten sonra Cumartesi günü bizim için adeta kabusa dönüştü ve Sarı Meleklerimiz yarı final maçında vgstt a 2 kez öne geçmelerine rağmen 3-2 mağlup olarak finale çıkamadılar. Bu yıl maalesef uzakta olduğumdan takımı sadece basından ve bloglarda yazılan yazılardan takip edebiliyorum. Ama anladığım kadarıyla geçen yılki takımımızı arıyoruz. Sezon başında yapılan hoca ve oyuncu transferleri ile Avrupa şampiğyonluğunu çantada keklik olarak gören sayın yetkililer bunun böyle olmadığını kaybedilen 2 kupa ile gördüler (Türkiye kupası ve şampiyonlar ligi).

Yine bloglardaki arkadaşlarımdan takip ettiğim kadarıyla organizasyonu yapan bizim takımımız biletleri 50 tl yaparak salonu Victoria Secret’s defilesine geldiğini zanneden insanlarla doldurmuşlar. Durum böyle oluncada taraftar baskısınıda kaybetmiş olduk. E tabiki vgstt nin iyi oyununuda yok sayamayız.

Daha sonra 3.lük maçında italyan takımını yenerek 3.olduk ama kime ne. Ben maalesef kızlarımıza canları sağolsun buda büyük başarıdır helal olsun diyemiyorum. Çünkü geçen seneki takımı düşününce bu yıl yapılacak iyide bir taraftar organizasyonu ile bu kupa bizim müzemize rahatlıkla girebilirdi.

Şimdi elde sadece Lig şampiyonluğu kaldı. Bu oyun ve bu mantalite ile ben onunda çok zor olduğunu düşünüyorum. Umarım ben yanılırım ve o kupa bizim müzemize gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder